Valborg is the shit

Valborg. Betyder det något mer än att man firar våren? Antagligen, men vad? Ska söka på det när jag orkar.

Hur som helst så hade vi en mysig kväll jag, Edit och Jennie. Först pizzabak hemma hos Edit och sedan utgång på Berså. Tanken var att dra till Deep, men kön var sjukt lång och vi hade antagligen inte kommit in på några timmar. Facebooks fel som gör så bra reklam!

Var väldigt roligt ändå fastän det blev ett hyfsat kort besök. Thai och hans vänner var där och gjorde kvällen ännu bättre. Ni är galna hela högen (speciellt på dansgolvet), men det var väldigt kul. Grabbarna blev dock rätt sura när jag sökte jämställdhet och skulle snurra dem på dansgolvet. "Det där är inte manligt.." :)

Nu blire läggdags efter en sjukt jobbig dag/en bra kväll.

Nämnde jag att jag tatuerat mig? ;) Ni ska få se en bild imorgon förhoppningsvis.

Gonatt/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0