SNART GÅR VI I MÅL!

Sitter och lyssnar på Disney-låtar. De är riktigt fina vissa av dom! Minnen..

De närmsta två veckorna kommer jag satsa på plugget till tusen. Nu är det slutspurt och sedan är det klart. Förstår ni? DET ÄR KLART SEN. Ni anar inte hur tacksam jag är för det.. Inget mer plugg för min del på ett tag nu. Jag ska jobba, jag ska flytta och jag ska leva mitt liv så som jag vill leva det. Men för det krävs att jag först satsar i två veckor nu. Alla säger att de sista veckorna av trean består av endast fest, men jag har fan inte tid. Min klass har inte tid eftersom vi fått alla slutuppgifter såhär de två sista veckorna medan alla andra är klara med det mesta. Därför sitter jag fredag och lördag kväll. Men sen är det ju öööööver, wiho!

 



 





Bjuder på lite bilder från tre väldigt fina år. Får lite tårar i ögonen ändå när jag tänker på att vi aldrig mer kommer gå i samma klass. Setts nästan varje dag i tre år.. Shit, kommer sakna er. Speciellt Sandra så klart (med tanke på att jag kommer bo med Edit). Jisses... Kärlek till er.

Puss /N

Kommentarer
Postat av: S

Åhhhh....

2010-05-09 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0