Ska inte satsa på radio!

Nu är det trögt i huvudet, men jag hade tänkt skriva något faktiskt...

Träffade Jennie över en fika ikväll. Hon den ungen har varit i Berlin med klassen nyligen och berättelsen därifrån var väldigt... fin? Dagens ungdomar säger jag bara! Vissa har tydligen konstiga drömmar, saker som de vill göra innan de dör. Sådant som aldrig slagit mig. Men kör på ;)

Känns bra att göra ett radioprogram som slutproduktion i Medieproduktion när jag fortfarande blir mobbad för min senaste radio från 1:an.. Det var en teater utifrån en känd jullåt "All I want for christmas" och jag spelade upp den för kanske två år sedan för Jennie. Hon minns fortfarande mina klaschiga kommentarer utantill och skrattar så hon viker sig när hon går igenom dom för mig. Okej, jag ska inte pyssla me radio, get it! Höhö. Pinsamt.
Har ni inte hört den så får ni aldrig göra det!

Nu blir det läggdags. Ledig dag imon = gymma tidigt, sedan plugga och sedan hämta mina linser (9 veckor för sent). 

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0