Money money money..

Jag undrar hur folk gör för att kunna spara undan så himla mycket pengar då de jobbar i Norge.. Jag kommer inte lägga undan mer än några få tusenlappar på ett halvår och kommer ligga minus de första tre månaderna. Har aldrig varit med om sånt här tidigare: Totalkris med pengar. Skuld dit och skuld dit för att jag ska flytta.. Köp det, det och det! Jag vill inte köpa kläder till studenten, byxor till jobbet och så vidare för det kostar pengar och sådana existerar inte längre i min värld! Jösses.

Kom och ta mig långt här ifrån.. Får inte börja jobba så tidigt som jag trodde heller, så där förlorar jag massa lön. Sedan är det 6 timmar/dag i början och det kallar inte jag heltid! Ursäkta om jag är tråkig hela sommaren men kommer inte ha råd att ta en glass med er. PANIK.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0