Förföljd

Av mitt förflutna.

Lägg det förflutna bakom dig. Jao det har jag ju, men nu dyker det ju upp var och varannan dag. På bussen, på gymmet, på tåget, på facebook, på stan and so on.

Mitt förra liv. Det låter ju helmysko, jag har väl inte dött och återuppstått? Nej. Men allas liv förändras mer eller mindre och ser inte likadana ut idag som för två tre år sedan. Min umgängeskrets är heeelt annorlunda nu (bortsett från vissa fall). Det är väl den största skillnaden. Nu är det som om alla människor som existerade för några år sedan gått ihop och bestämt sig för att komma tillbaks och jävlas med mig. Vad skulle de annars vilja? Vara trevliga? Kanske. Eller är det bara ett mysko sammanträffande?

Hur som helst så är det irriterande.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0