Dagens i-landsproblem

Ibland är det verkligen sig själv man vill slå till. Det hade varit gött att kunna kliva ur kroppen, ställa sig mittemot den och ge den ett rejält slag. Men bara ibland.

Det är en ledig dag och det passar mig perfekt med tanke på allt plugg som måste göras. Jag hade planerat allt i huvudet:
1. Matte inför provet på torsdag
2. Idrottsteori inför provet nästa tisdag
3. Redigera texter och bilder till min och Edits hemsida (slutproduktionen Multimedia)
4. Träning: Dansaerobics på Sportlife.


Men något gick snett.. Den dära Nathalie glömde sin mattebok i skolan och det går inga bussar dit så här sent, om hon inte vill ta tre timmar på sig. Så nu är schemat brutet och jag får aggressioner på mig själv. Nu då?

Dagens i-landsproblem.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0