Accepterar fakta.

Idag slog det mig. Det kom som från ingenstans och för första gången på länge så accepterade jag fakta. För första gången såg jag med öppna ögon och tillät mig själv att se. Framförallt så såg jag utan att hata. Jag insåg att hat inte löser problemen. Hämnd tjänar ingenting till.

Jag har ingen anledning att hata. Jag har ingen anledning att fastna i smeten. Jag har anledning att leva här och nu och blicka framåt. För nu är det bra, nu är det bättre. Får väl bara hoppas på att det framöver blir bäst. :)

Varför skriver du så djupa och konstiga inlägg så ofta? För att det får mig att må bra. För att jag vet att vissa av er förstår och kan ta åt er eller känna igen er. Måste jag ha någon mer anledning? :) 

HEJDÅ /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0