Vi har förlovat oss!

Först och främst vill jag bara säga att det var fint att Anna vann Melodifestivalen :) Hon förtjänar det. Kanske inte var den bästa, men ändå bra. Inte som förra året då jag blev arg, upprörd, förbannad, RÄDD och orolig för svenska folket när Malena Ernman vann. Omg...

För det andra så ska jag berätta att från och med måndag så har jag och Edit förlovat oss. Visste att det skulle bli vi två till slut... Nej, skämt å sido. Fick ett bra tips av Jennies kompis som också var i Afrika nyligen. Man ska tydligen ha på sig en "vigselring" för att då får man inte lika många män efter sig som vill köpa en mot kameler eller liknande. Kan ju vara skönt och slippa det.. Räcker med att random turkar friat till en.. Så jag kör på en ful rostig ring. Var inte rikare än så ;) Höhö.

Ha det så bra här hemma, kommer sakna er och kylan! Iaf kylan.. (Se ironin).
PUSS/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0