Vaddå är det inte normalt att festa på en måndag?

Bestämde mig verkligen i sista minuten för att följa med på studentfesten, alltså 100 dagar innan studenten. Mina vänner skulle ju dit så.. Åkte därifrån i tid iaf för att orka plugga imon på studiedagen och så var vi sjuukt trötta efter ett tag! För många galna studenter som hoppade upp och ner helt enkelt. Man blir lätt mosad när man är kort.

80tals-tema och grejer var det. Väldigt snygga var vi måste jag säga. Frisören Edit gjorde riktigt snajsiga frisyrer på oss! Färger och sprak. Kul ändå men ändå rätt segt. Är lite trött på fulla 18 åringar. Vet att jag också är 18 men vissa känns så omogna..

Gonatt /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0