Ta mig till USA! Men först Sthlm..

Nu är jag trött på att deppa.
Blev ju inte bättre direkt av att det knappt fanns några tågbiljetter till Stockholm på torsdag. SJ har ju ställt in hälften av tågen och då kan ni tänka er själva vilket tryck det är på dem som är kvar. Det är inte billigt eller lätt asså. Mamma var snäll och sponsrade mig lite nu iaf eftersom jag satt och var så depp över allt. Så nu kommer jag iväg och tur var väl det :) Två månader utan finast = inte okej..

Lite mer pepp nu också efter att ha diskuterat rundresan nästa vår med Marielle! En månad är väl tanken och så ska vi inte ligga still på samma ställe hela tin inte, utan det blir rundresa i USA och sedan kanske även Frankrike/Spanien. Det gäller alltså att spara! Men det blir niiiiiice :D

Gonatt /N

Kommentarer
Postat av: Jonathan Thai Edeqvist

Du ska inte vara depp! Men härligt att du kommer iväg iaf, hoppas det blir en underbar helg :)

2010-03-03 @ 01:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0