Shoppat

Känner mig duktig idag. Började skriva på den milslånga reflektionen om projektarbetet. Det var inte så svårt trots allt när man väl satte igång. Jag menar, det finns en del att säga om ett projekt som pågått i över ett halvår!

Dessutom stack jag iväg till apoteket och fick köpt malariatabletterna. Sedan blev det solkräm, after sun och en fin hatt (vet inte riktigt vad jag ska tycka om den, men den skyddar iaf mot solen). Kunde inte heller låta bli att gå in på BR och köpa två frisbeen och ett långhopprep till barnen =) När jag kom hem var jag stolt och visade mamma vad jag shoppat. Då kom hon "Jag har också shoppat" och tog fram hopprep hon med och färgkritor. Gulligt :)

Nu ere Greys anatomi som gäller!
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0