Den stora premiären

Nu har vi haft premiären.
Filmen är äntligen klar och ikväll var det projektredovisning för familj, vänner och klasskamrater. Det var i två klassrum och man fick kolla på ett schema vilken redovisning man ville komma och kolla på. Vi lyckades skaffa oss en perfekt tid, klockan 19, för då var det flest besökare. Vi ville ju ha en stor publik så att vi kunde hitta faddrar till barnen! Och tro mig, det var folk där.. Vi drog till oss flest besökare av alla redovisningar så att det inte ens fanns sittplatser åt alla i dubbelklassrummet. Den andra stackars gruppen som hade redovisning samtidigt som oss fick typ bara fem pers som tittade på dem. Synd för dem, tur för oss!...

Reaktionerna var endast positiva. Vissa satt med tårar i ögonen och flera kom och berömde oss efteråt (bland annat rektorn). Vi skrev ut en hel del av våra broschyrer med information om hur man blir fadder - alla gick åt! Jag är så himla glad just nu för att det var en sån succé! Vi borde kunna hitta några faddrar nu iaf.. Några tvingar jag. ^^ Vi ska verkligen kämpa för att hjälpa dem! Projektet fortsätter efter gymnasiet och det blir vårt projekt att arbeta med när vi bor i Norge och har mer tid för det. Perfekt.

Jag var rätt nervös kan jag lova.. Det är lite pirrigt att prata inför så många människor. Mamma som aldrig hört mig tala så har varit så imponerad hela kvällen och menar att jag måste satsa på att jobba med att hålla tal och övertala folk till något. Hmmm var gör man det? Haha hon är söt.

Jennie tjejen var ju där med! Söt som hon är kom hon med en stor egenbakad muffins med ett ljus i mitten och sjöng för mig. Ett jättefint armband fick jag med. Tack vännen, du är för gullig! (alltså inte inför alla. haha)

Nu är det läggdags.
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0