3 dagar kvar!!

Don't get panic.
Dagen började bra: Allt vi filmat till Kenyafilmen här hemifrån var borta. Filerna fanns inte på datorn och just det minneskortet vi använt var spårlöst försvunnet. Jag satt och försökte hindra mig själv från att skrika rätt ut och tjuta som ett litet barn. Flera dagars arbete och spring efter barn = borta!?
Som tur var så kom en lärare och hjälpte oss att klura ut var filen fanns på datorn. Förstår fortfarande inte hur han gjorde..

Sedan: Jag hade bett Edit att skriva ut en extra flygbiljett ifall hon skulle glömma den eller om den skulle försvinna. Vad får jag i min hand? Jo, mailet från bokningen. Vad står det?: Receipt for EDIT MS... Payment for: 1 Passenger. Aaaaah snacka om panik!!!! Fort som tusan hem för att se om det fanns någon biljett till mig med. Fjuu...

Alltå det här är inte okej så många hjärtattacker och hjärnblödningar jag fått pga nervositet och panik idag.


På den platsen platsar vi... (kolla höger)

Nu blir det pannkakor som tröst. /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0