Bal med mera

Varför jag bloggar så lite nu? För att jag inte ens har tid att testa mina nya linser! SÅ mycket är på G hela tiden nu. Dessutom tänker jag snart starta en ny (egen) blogg. Det är ändå bara jag som bloggar här.. Så håll utkik!

Vad som har hänt det senaste? Sjukt mycket. I fredags var det som sagt bal. Den efterlängtade balen. Jag vet inte riktigt vad man kan förvänta sig innan förutom att alla kommer vara sjukt finklädda och att man kommer få middag. Maten var jättegod och alla var taggade som tusan. Lite för taggade! Efter en halvtimme av högljuda ramsor och skrik om vilken klass som var bäst så var man lite trött på det..

Sedan blev det vals vilket jag och Edit försökte oss på, men det som gått så bra på idrotten var då helt hopplöst. Kunde inte hitta någon takt alls så gav upp. Efter det var det rena rama partyt. Vi alla partade som aldrig förr och hela kvällen var helt underbart rolig och bra! Vacker röd/rosa himmel hela kvällen vid Marstrand dessutom. Precis som det ska va! Jag insåg nog att jag var rätt påverkad först när jag stod och snackade känslor med en kille i klassen jag nästan aldrig pratat med på tre år och han började ge komplimanger han aldrig skulle ge annars. Lite galet blev det med när Julia sprang runt och sa att hon och jag känt varandra på BB. Vet inte ens vilket BB hon föddes på?...
Lite skumt men kul.

Nu är det bara studenten kvar. SYND att det ska bli dåligt väder.. Hoppas folk dyker upp ändå och inte lider för att de behöver gå ut i regnet för att gå på min student...

Köpte dator idag med! Wiho äntligen! Eller okej, Jonas köpte dator åt mig som jag ska köpa av honom eftersom den endast fanns i Stockholm, men ändå. Man måste ju utnyttja sina kontakter.. Nä förlåt, tack söt.




Läggdags. Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0