Fy fan vad hon e bra!

För Jennie har tagit studenten, Fy fan vad hon e bra!

Så fin, glad och ledsen hon var på samma gång tjejen.. Det är klart att man är glad över att sluta skolan, men hon var ju lite ledsen över att behöva lämna vännerna sådär. Kan jag förstå. Vet inte hur jag själv kommer reagera.. Just nu oroar jag mig mest för vädret! Höhö. Resten kommer nog sen.

Imorgon ska jag och Edit hålla en lektion för två klasser som går i årskurs 6. Vi är ditbjudna för att visa vår Kenyafilm och prata om resan och upplevelserna. Det ska bli intressant med tanke på att vi inte hunnit gå igenom vad vi ska säga över huvud taget. Men ska bli spännande! Leka lärare för en dag. :)

Puss /N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0