Tre galningar på stan..

Hemma igen efter att ha varit hos optikern ett bra tag.. Både jag och lillsyrran behöver glasögon och det var inte så himla lätt att välja ut bågar kan jag lova! Hon fick ta hem tre bågar att välja mellan, men jag lyckades tillslut välja ett par som jag tyckte var snygga! Jätteovant kommer det kännas, men så får det vara. Bättre att ha glasögon än att krocka med bilen för att jag inte ser något :P

Gårkvällen var rätt lyckad också. Hade mina goingar Edit och Jennie hemma hos mig och förfestade lite och jag bakade kaka till oss. Rätt snällt om jag får säga det själv ;) Nä, men sen blev det utgång på Deep i stan. Aldrig varit där innan och jag blev positivt överraskad. Inte så stort, men ändå. Måste bara säga att mina vänner galna! Jösses. Sa det flera gånger: Ni är galna tjejer! Tro mig.. Men därför är det väldigt roligt att vara ute me dom. Men självklart även för att dom e världens bästa vänner så de kan ju inte bli fel :D

Nu ska jag ut och filma lite miljöbilder till min alldeles egna film!

Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0