Sa jag att jag saknar dig?

Fredagskväll. Nähe? tänker ni.
Det var ingen vidare dag. Först försov jag mig 20 minuter eftersom det inte längre tillhör vanligheten att stiga upp lite efter klockan 6 utan närmare 11. Sedan satt jag i skolan och snorade och hade mig och ville bara hem. Fick tillbaks en uppsats jag kämpat väldigt mycket och länge med som gick riktigt dåligt dessutom. Kasst! Blir till att göra om en del där för att kunna få såpass högt betyg som jag vill ha..

Inser dessutom mer och mer för var dag som går vilket enormt maktspel vi lever i. Alla strävar efter makten och knuffar ner den som kommer i ens väg för att själv kunna lyckas. Jag är så trött på vissa. Jag vill aldrig mer fjäska för att få någons uppmärksamhet som egentligen inte bryr sig ett skit om mig utan bara det värdefullaste jag har. Lurendrejerier helt enkelt. Jag är inte den som fjäskar eller den som tigger. Det enda jag ser är falskhet just nu och det vill jag inte vara delaktig i. Nej tack.

Ha en bra fredagskväll!
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0