När den dagen kommer

Har varit lite vuxen denna helgen och köpt massa nödvändiga grejer. En cd/dvd-hylla till rummet, extremt bra att ha om man är en samlare av dessa saker precis som jag. Och idag blir det letande efter muggarna som jag har kollat ut. Det är dags att börja spara på lite grejer tills jag flyttar hemifrån. Annars blir den dagen inget att hurra för, om man står där utan något att ha i sitt nya hem. Inget att äta på eller med. Inget att dricka ur. Inga av de nödvändigaste köksprylarna. Jakten börjar nu. När vi var på Ikea igår insåg jag att nästan allt faktiskt finns där, så när denna dag äntligen kommer (eller ska man fasa för den egentligen?), blir det allt storshopping på varuhuset som är Sveriges stolthet. 

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0