Människor är egentligen bara grisar

Hade en väldigt intressant diskussion med några klasskompisar idag. Vi kom till exempel fram till att människor egenligen bara är grisar som går på två ben, har lite hår på huvudet och bär några löjliga kläder. Ser ni inte likheterna? Grisarna har tagit över världen! Väldigt intressant.. :P

Pratade även om filmen/boken Parfymen som iaf jag inte sett eller läst. De berättade om den och tydligen så är det en kille som skär av huden på folk för att han vill åt deras underbara dofter. Jag blev väldigt äcklad och sa: "Den tänker jag aldrig i livet se!!" Några timmar senare hade vi Kreativt skrivande. Då säger läraren: "Nu ska vi se på några scener ur filmen Parfymen!" WTF!? Hörde han mig och ville jävlas eller? Hahah fy vad stört. Och tro mig, den var HEMSK. Nu ska vi beskriva en störd scen ur filmen på ett kreativt sätt i text. Jag vill inte. Den är äcklig. Urk.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0