Let it go

Godmorgon bloggen!
Blir inte mycket till skrivande här nu i veckorna när det är fullt upp. Förstår inte hur jag hinner med allt i skolan på vardagarna och sen har typ nästan hela helgen planerad med annat. Men man måste ju få leva lite då och försöka slappna av, annars går det inget vidare med skolarbetet heller. Känner ändå att jag har någorlunda koll på vad som ska göras.

Träningen och mina vänner får mig att bibehålla mitt höga tempo och hinna med allt. Älskade step up-en i tisdags. Så himla roligt, dessutom blir det ännu roligare när man har nya träningskläder. :)

Nä, det blev inte mycket tll krönike-inlägg idag heller. Måste vidare. Ha en toppen-helg och försök att släppa tankarna på skolan då, om ni inte måste sitta och råplugga vill säga.

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0