Jag är på g.

Nu går det lite framåt iaf och det börjar lugna ner sig lite grann. Hade Naturkunskapsprov idag vilket gick ganska bra och nu har jag skrivit nästan halva hälsorapporten på tre sidor till idrotten. Insåg ikväll när jag sökte på fotskador till rapporten att jag kanske har fotartros vilket är en sjukdom som kan orsakas av överbelastning om man tränat mycket. Exakt mina symptom!

Hade varit väldigt illa om det är så eftersom sjukdomen inte verkar gå över = jag kan aldrig dansa, jogga eller gå i högklackat igen. Kanske inga världsproblem tänker ni, men det är inte så kul för mig som är född till att vara dansare! I 14 av mina 18 år har jag varit det så.. It sucks. Aaaaah fan va jag saknar att dansa inser jag nu när jag tänker på det. Försöker förtränga den delen av mig.. NHasbqH¤"/HAS

Inga dystra tankar, snart helg :) Puss /N






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0