Hej, det är söndag.

En helt vanlig söndag.
Drog till jobbet i tid för att kunna komma hem i tid också för att plugga. Men nu har jag noll lust..
Det fanns inte direkt något att göra på jobbet heller. Jag och Emmy gick runt och försökte hitta på lite nya uppgifter till oss eftersom allt redan var rent.. Slutade hela tiden med att vi bara satt och snackade i stället. Men vad ska man göra då? Torka av samma bord flera gånger?

Väldigt roligt att få sällskap av henne på jobbet igen iaf :) Inte setts på ett halvår (förutom förra helgen då). Jag tänker varje gång jag träffar henne att hon är en sån där äkta person. Det finns två kategorier när det gäller människor: Falska och Äkta. Så skönt att umgås med såna som henne emellanåt när det finns så många falska i ens vardag. Menar inte mina vänner så klart! Hehe.

Nu blir det till o käka något.
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0