Har alltid kollen.

Hej mitt namn är Nathalie och jag är känd för att alltid ha kollen på det mesta.
Om du undrar hur man går från Grönsakstorget till Kungsportsplatsen och om det är långt dit, så fråga mig.
Om du undrar vad han i Brokeback mountain som fortfarande lever heter, så fråga mig.
Om du undrar vad en persika är så.. ja, fråga mig.
Jag har koll helt enkelt.

Och varför mobbar mina vänner mig så fort jag ska ta ett glas vin? Vadå varna Jennie för att hon ska ut och mysa med mig och ta ett glas vin? Hänger inte med. Det var trevligt iaf :) Alla borde ha en Jennie. Men den här e min.

Ojsan, ska man upp och jobba imon? Jahopp då var det roliga över.. Men om du undrar något så fråga mig för jag har koll! (Speciellt när det gäller skådisar och vart jag själv befinner mig)

Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0