Från min nya dator

Första inlägget från min nya dator. Love<33 Men desto mer kommer det att bli nu, äntligen kan man sätta sig precis var som helst i huset och vara uppkopplad med den smidiga bärbara. :)

Här kommer ännu fler bilder från nyår, som ju önskades. Men såklart bara de allra finaste. Sparade vår fiina gott nytt år-film också, men fattar nog inte riktigt hur man lägger upp den här. Och förresten är den bara för oss! :D hahaha.





Hade vart så jäkla kul att lägga upp en film där vi sjunger, men med risk för att spränga varenda högtalare i alla våra läsares datorer så tror jag nog att jag ska låta bli. :) Är förvånad att vi inte var hesare dagen efter.



Cheers! (N: Eller vad säger man?)



Jennie leker med tomtebloss, vilket var det enda vi vågade oss på att tända. Jag sprang efter min vante när några bredvid oss sköt upp raketer. Ofta man bryr sig om sin vante istället för att springa därifrån. Ajdå, jag använde just ordet 'ofta' igen. Skulle ju inte göra det.



En av tre bilder som jag fick på raketerna på himlen!

En toppennyårsafton! Tack för det, tjejer! :D

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0