Det är dags för fredagsmys!

Ojojoj vilken kämpig vecka. Det är som jag sa till Sandra idag: "Förra året kontrollerade jag ämnena, men i år har de kontrollen över mig!" Kurserna är alldeles för svåra och uppgifterna många och omöjliga.

Därför ska det bli väldigt skönt att ha en myskväll med tjejerna hemma hos Edit ikväll :) Det blir bra.
En annan sak som är det som håller mig vid liv just nu är tanken på framtiden. Den är dock väldigt oklar och suddig, men ändå. Det är så mycket planering nu för tiden.. Träffade Marielle i går i stan över en fika och skaffade oss lite gemensamma planer. Ingen av oss har en clue av vad som händer efter gymnasiet av lite olika anledningar, så försöker hitta på nåt. Kan bli nice asså! :)

Ha en bra kväll och skada dig inte när du försöker härma Victoria Sandell Svensson på dansgolvet..
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0