bye 2009, bye jullov

Sista dagen av lovet.
Har tillbringat den i soffan. Bara tagit det väldigt lugnt framför TVn och datorn, men även pluggat en del. Kände att jag behövde det så här innan en hel termin till drar igång. Dessutom kan jag inte sluta nysa och ha mig. Blev visst lite förkyld igår.. Denna kyla!

Har även börjat kolla runt lite efter sommarjobb eller NÅT jobb. Man måste ju vara ute i goood tid om man ska lyckas få nåt. Måste det vara så hög arbetslöshet? Känns liksom rätt kört då.. Nä men jag ska söka massa, för plugga eller bara sitta hemma tänker jag inte göra! Resa kan man ju inte heller göra om man inga pengar har. Tyvärr ;)













               
   


Det får avsluta 2009. Ett bra och ett dåligt år, men här visas bara de bra sakerna. En del av de bra sakerna :)

Puss /N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0