Borta bra men hemma bäst? Nä..

Hej hopp vänner!

Nu var man hemma igen efter att ha spenderat några bra dagar i Stockholm. Japp sant, jag åker dit en del..
Men det blev en bra början på det här året! Det är lustigt hur snabbt de här dagarna gått. Här hemma kan allt gå i snigelfart, men där gick allt i ett ögonblick. Lite segt att tvingas åka hem när man bara vill stanna där.. Men skolan finns och den sätter igång på fredag igen, hörray! Eller nåt.

Men det är som jag och mina vänner säger: 2010 är vårat år för vi ska ta studenten! Såå vårat år! Och det ska bli grymt. Jag vette tusan vad som kommer hända, men det är väl så det ska vara? Livet ska vara fullt av överraskningar! Man ska bara öppna ögonen och se dem.

Gonatt! /N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0