Riktigt bra kväll!

Riktigt bra kväll igår och jag mår riktigt bra nu. Något "bra" ska bort, gissa vilket!

Hade tjejkväll med några i klassen. Middag hemma hos mig först vilket var jättetrevligt. God mat, massa snack och gott sällskap = great. Helt sjukt egentligen att vi aldrig umgåtts så förut. Det är väl som så många säger, att klassen blir bättre i trean. Undrar varför.. Väldigt roligt att köra sanning eller konsekvens spelet som Lisa hade med sig dessutom. Jag var nog mest pepp av alla.. Men det är ju rätt kul på förfesten med ett tjejgäng liksom! Eller sanning utan konsekvens kanske man ska säga eftersom konsekvens var saker som att dra ner gylfen på någon i rummet. "Ska vi dra ner legginsen på varandra då eller vad?" Hehe.

Fin utgång sen med som tyvärr inte alla kunde följa med på. Blvd är inget vidare ställe och går nog inte dit igen! Men vi hade kul ändå. :)

Nu ska jag ner till centrat och möte Jennie så ska vi handla lite till kvällen. Mys framför melodifestivalen is the shit.

Det kan få illustrera kvällen.. Sjukt fin.

Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0