Uppträda i Nordstan?

Host host snurvel.
Hemskickad av resten av filmgruppen.. Kanske var lika bra. Däckade så fort jag kom hem och har inte orkat röra mig avsevärt efter det. Åh vad jag hatar förkyldningar! Speciellt när dom är så överdrivna. Det blev nog inte bättre av att gå runt i bara linne upptill i Nordstan där det var svinkallt då dörrarna stod öppna. Men vad gör man inte för sin musikvideo?

Rätt roligt faktiskt när vi stod med kameran uppställd i mitten av nordstan och jag ställde mig framför den. Vissa stannade som om de trodde att jag skulle uppträda eller så. Jag som bara skulle stå och snurra! Haha. Kanske skulle börjat dansa istället och försökt samla in lite stålar.. Människor är tydligen nyfikna som in i norden.

Puss /N 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0