Söker normal rumskamrat!

Aaah jag blir helt till mig!
Det här var megaroligt ju.. Höhöhö nu bråkar dom om oss. Jag, Edit och Belinda ska ju flytta till Oslo efter studenten och nu är vi på jakt efter någon mer som vill dela lägenhet med oss så att det blir billigare hyra + roligare. Väldigt många svenskar lägger ut sådant på olika forum, så det ville vi också testa. Nu får jag fina mail, folk som lagt till mig på msn och facebook hela tiden. Sjukt roligt!

# Värsta exemplet: En tjej som satte krav på oss: får ej äta kött, bära pälsar eller dricka vodka. Hon gillade tydligen att måla ugglor. Hjälp...
# Bästa exemplet: Riktigt trevlig kille som erbjöd sig att hjälpa mig att hitta jobb. Jag är på, Edit är på.
# Konstig första kommentar av en annan kille: Jag är ensam varg. Okej, varför vill du bo med oss?...

Höhö nu ska jag fortsätta kolla runt på facebook.. Det här blir nice.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0