Ledsen att jag inte kan dela mig

Jag undrar vad det kan bero på.
Att jag inte hör av mig tillräckligt?
Att jag inte tar mig tid?
Jag har fan ingen tid.

Det är inte så kul när flera av ens gamla vänner helt plötsligt ger en onda blicken eller ignorerar en. Speciellt när de gör det utan att berätta varför. Den här terminen har varit sjuk. Jag har haft så mycket att göra hela tiden att jag har fått välja vad jag ska prioritera. Det har blivit skolan, Kenyaprojektet, framtidsplanering och sådant. Trean har varit ett hektiskt helvete helt enkelt. Det har blivit lite tid över till vänner och tyvärr verkar vänner vilja att man ska finnas där för just dom hela tiden. Om man ska lyckas behålla en bra vänskap måste man umgås ofta tydligen. Då förstår man själv att man inte kan prioritera alla. Om jag varit delad i tjugo bitar kanske..

Men det är så jävla dålig stil att gå runt och vara sur på någon utan att berätta varför. For crying out loud..

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0