Jeey, nu funkar det igen!

NU funkar det att blogga. Jag som ville göra det igår, men då gick det minsann inte ens att logga in...

Lyckades få 24 kepsar av Bilia i Sisjön till barnhemmet och kanske även en del bläckpennor :) Jättesnällt! Vi insåg att det det bara är tjejer som har sponsrat och stöttat oss i vårt projekt. De blir alltid så glada och imponerade, medan killar skiter fullständigt i små fattiga barn. Får svar som: Nej vi är inte intresserade av att hjälpa er, så fort det är män som svarar! Säger det någonting om könen?...

Var i stan med Marielle på kvällen och satt och verkligen deppade ner oss totalt. Vi både sitter lite hopplösa inför framtiden och lyckas hitta problem i det mesta. Hon var smart och tog initiativet till att sluta deppa när hon istället gapskrattade åt min extrema pissed off min. Spontanbesök på bio blev planen istället :) Sedan blev det inte så ändå pga bussar, tider osv... Åkte hem och fortsatte deppa på varsitt håll ;) Patetiska? Lite.

Gick upp tiiidigt idag för att jobba med min SV/His uppsats som skulle ha källkritik. Duktigt, ja.
Nu blir det lite TV innan träningen med Jennie.
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0