Ingen kärlek till V... Kan inte ens säga ordet.

Haha jag måste bara berätta att vissa rubriker på bloggen drar ovanligt många läsare.. Kanske är så att många av våra läsare är ute efter kärleken ;) "Hitta kärleken på nätet!" Men vem är inte det.. Den som har den kanske iofs.

Nu ska jag vara ÄRLIG. Vi har yttrandefrihet så jag kör på. Jag hatar hatar hatar Västtrafik! Poängtera: Hatar. Ingen kärlek till dom. Under större delen av vintern har de antingen inte kommit alls, åkt förbi mig eller varit megasena. Vart jag än ska! Har jag gjort något mot dem i mitt förra liv eller så? Hade jag ringt och klagat varje gång hade jag varit rik nu...

GONATT. /N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0