Happy? Valentine's day

Jaha, glad alla hjärtans dag. Eller nåt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här dagen.. Det kan väl vara gulligt på ett sätt, men på flera sätt är det inte det. Det är överskattat. Var man än går i stan är det hjärtan och på tv och radio snackas det om det. Det är en fin dag för vissa och den värsta på året för vissa. Det är så många som bara mår dåligt över att de känner sig ensamma när det är par överallt och så mycket gull. Klart det inte gör saken bättre!

Jag har då jobbat och stötte sedan på Jennie i stan som stod med några kompisar med skylten: Free Hugs. Rätt gulligt :) Det är sånt hon gör och som jag är för feg för att göra.. Modigt.

Puss på er iaf /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0