Göran.. Alla heter Göran!

Så var man hemma igen. Det var länge sen! Eller var hemma två timmar idag på dagen kanske, annars var det ett tag sen..

Hade en riktigt rolig partykväll igår med Jennie, Edit och Julia. Kändes lite konstigt med tanke på att det var en onsdag, men det är ju faktiskt lov. Hemmafest i Kärra, det säger ju allt liksom. Fina Kärra. Rätt okänt folk, men väldigt trevligt sådant. Synd att det spårade ur för vissa där i slutet bara.. Att man alltid ska behöva agera mamma för folk ;)..

Träffade en Thailändare som jag nu kanske ska köpa gitarr av! Har letat efter en och han hade en för ett bra pris, så jag kör på. Lite pinsamt dock att träffas efter att ha kallat honom min psykolog hela kvällen.. Hmm. Men tack för en bra kväll people!

Spenderade denna vackra dag med fina Marielle :) Bakade misslyckade chokladmuffins (eftersom vi glömde dom i ugnen) och kollade Sommaren men Göran. Riktigt rolig ju! Hon blev helkär i Göran. Ja, det är ju gulligt me en kille som e klantig hela tiden.. Tsss.


Tyckte nog jag var riktigt fin där.. Hmm. Alla har väl en fjortis inombords?.. Mitt halsband trasigt :(

Gonatt /N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förlåt. Jag skäms...

2010-02-19 @ 13:00:23
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0