Ge mig lite vägledning tack

Tjaa!
Ursäkta dålig uppdatering här på bloggen.. Varit lite upptagen jag iaf. Haft en jättebra helg med finbesök från Stockholm :) Nu blir det så här jobbigt igen när man ska behöva gå tillbaks till vardagen, skolan och allt därtill. När man vet att livet kan vara så mycket roligare än så, så ser man inte riktigt fram emot det. Men men! Livet är inte en som en dans i högklackat. (Hmm?)

Jag tror jag är den mest förvirrade människan på jorden just nu. Okej, i min ålder i Sverige iaf. Alla verkar ha ett hum om vad de ska göra om fyra månader och det är ju inte så konstigt det. Ut i friheten och gör vad du vill! Nästan. Men jag då? F*** vad svårt det ska vara. Visst vill jag ha jobb i Oslo, men det verkar inte så lätt att få vare sig det eller boende. Eller vill jag det alls? Kanske ska jobba i Göteborg? Nej. Alla dessa val.. Ibland vill man bara att någon pekar åt ett håll och säger: Ditåt ska du gå!

Träning nästa!
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0