Döda mig men inte bokstavligt talat

Det här är så bra.
Klev av bussen och vinglade hem i snigelfart, öppnade dörren och utropade "döööda mig!" och berättade hela min enligt mig helvetiska situation för syrran. Inte lite pinsamt att vi hade besök. Visste ju inte det! Jättepinsamt att just han hörde allt det också.. Döda mig ännu mer nu.

Har mer än någonsin att göra och allt ska göras inom två veckor eller mindre + att jag är sjuk och blir mer sjuk för var dag som går. Inte så konstigt med tanke på att jag aldrig hinner vila. Nu har jag så sjukt himla mycket plugg (har tydligen ett stort prov om några dagar som jag glömt av totalt), men jag ska in till stan och FIKA med Edit, våran lärare Fredrik och hans kompis istället för att plugga. Skumt? Mjo lite så. Men kompisen är tydligen från Kenya, så vi ska få ställa lite frågor och så ska han berätta nodvändig info. Kanske är bra ändå.

Nej Sandra jag menar inte att du ska döda mig bokstavligt talat, fastän jag vet att du vill.. Räcker med ett mordförsök om dagen på mig.. ;P

Puss /N

Kommentarer
Postat av: S

Hahaha, speciellt som det var med de minsta nycklarna ever också. :P

2010-02-27 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0