Bye Gothenburg

Nu minns jag varför jag inte kan stanna.
Jag kan inte bo kvar här efter studenten. Folk menar att jag ju lika gärna kan söka jobb i Göteborg och visst, jag är ganska säker på att jag skulle kunna få något här. Men det går inte. Känner mig instängd och vill ut i världen = frihet tack.




Så drar bannemig till Norge med dig Edit. Vad hade jag gjort utan dig? För att citera syster min när jag berättade att vi skulle flytta ihop: Nu skaffar ni väl snart barn ihop också.. Och vem vet, vi kanske adopterar några småttingar från Kenya ;P

/N


Kommentarer
Postat av: ...

Ska du flytta ihop med Edith eller med din syster? ;)

2010-02-17 @ 15:40:29
Postat av: N

EDIT så klart :P

2010-02-19 @ 11:29:27
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0