Bättre sent än aldrig..

Livet är allt bra underligt.
Hur kan man gå från att bråka med någon nåt så fruktansvärt och säga Hejdå för att sedan ett halvår senare ha ett längre telefonsamtal med den än man någonsin haft? Med någon. Och om vaddå? Golddiggers, russin och matte. What's going on? Väldigt trevligt dessutom.

Jag gillar sånna oväntade saker. Skarpt. Bättre sent än aldrig, eller hur?

Satt och ville slita mitt eget hår så arg jag var på mig själv över matten förut ikväll. Det är så sjukt svårt! Men insåg sen att inte ens mattesnillen lyckas med de uppgifterna.. Men hur kan dom få bra betyg då?? Är iaf på bättre humör nu och unnade mig själv en kladdkaka till och med som syrran bakat tidigare. Gillas!


Gonatt sov gott! Får se om man kommer iväg till skolan imon med tanke på all snö....
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0