Hurra hurra hurra

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är någons födelsedag, HURRA HURRA HURRA.

Jag menar, någon måste väl vara född idag? Grattis till dig!

I morse sken solen och jag såg fram emot att kunna sitta ute och sola samtidigt som jag skulle plugga inför svenska nationella. Men nejnej, just då jag satt mig tillrätta där ute kom världens molntäcke och drog med sig en kyla så att armarna knottrade sig och jag var tvungen att bege mig inåt igen. Efter det försvann motivationen för att fortsätta läsa.

Ikväll blir det först musikal där Jennie är med och efter det blir det utgång med henne och hennes kompis Ida.
En fullspäckad kväll alltså jämfört med gårdagen då jag inte orkade pallra mig iväg nånstans alls utan myste framför TVn. Härligt det med!

Ha en bra dag.
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0