Some people suck

Jag har aldrig varit med om en så fruktansvärt kass lärare tidigare. Jag har aldrig gäspat så många gånger på en lektion tidigare. När man inte längre förstod ett skit av vad hon babblade om så var det enda som fanns i tankarna: Hon suger.

Seriöst. Hon kan inte själv sitt ämne, pratar snabbt och osammanhängande så att folk inte ens hänger med på vilken religion hon snackar om för tillfället. Hon gick igenom en liten religion på en hel termin, medan hon tar de två största nu på två veckor. Ojdå..

Dessutom ringde hon upp mig och var sur över att jag inte var i skolan igår och höll min redovisning som jag skulle hållt förra veckan. Var redo då, men hon sköt upp det för mig för att hon själv dragit över på tiden. Nu skulle jag plötsligt redovisa när vi inte ens hade lektion, utan håltimme.
Vad jag stör mig på? Att jag är en såpass gammal människa att jag kan ta eget ansvar och att hon därför inte behöver jaga mig som en liten unge. Och framförallt att hon straffar folk för hennes egna problem och misstag.

Suger.

/N

PS.
Ska på Lionsmöte nu och snacka om Kenya för en massa människor. Ska bli väldigt roligt med tanke på att vi inte har någon aning om vad vi ska säga.

DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0