Solen skiner över staden

Shoppingdag.com

Det är mitt nya irriterande uttryck: Jag säger något.com hela tiden. Så kan det vara!
Hade en trevlig dag i staden med mamma och lillasyster. Det var lite jobbigt ändå med tanke på att jag var ute efter ett par jeans = omöjligt! De är för smala, för breda, för långa, för korta (hahaha gick du på den?..) osv. Och vad är det för skit med att alla jeans ska åka ner när man sätter sig på huk så att man visar halva rumpan? Inte okej.

Hittade tillslut ett par jeans iaf men de behövs sys upp, som alltid. Så kan det gå när man inte är längst i världen.
Nu måste jag iväg till moster som var snäll och skrev ut en massa exemplar av mitt CV på jobbet idag eftersom jag glömt det. Ska ju till Oslo imon och söka jobb och då är det en fördel att ha några CVn!

Solen skiner och himlen är blå. For your information.
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0