Nathalie rekommenderar Gay-klubb

Gårdagskvällen var ju lite smågalen minsann. Blev förfest hemma hos en som heter Anna. Ida som också var där hade sitt favoritord till alla under kvällen som löd: "Drick!". Japp, hon vill se alla under bordet antagligen. Men det lyckades hon som tur är inte med.

Tillbringade för första gången i mitt liv en natt på en gayklubb. Anna och Ida sa att det var ett "sjysst ställe" så vi körde på det. tro mig, det var Sjysst. Så himla skönt att slippa en massa äckliga (och andra) killar efter sig. Annorlunda musik och skönt ställe helt enkelt. Jag och Edit kunde iaf konstatera att vi båda är helt säkra på vår läggning efter det där. Det var speciellt roligt att prata med en kille där som berättade om första gången han var där med sina kompisar och han inte "kommit ut" än. Han skämdes och vågade inte flörta med killar fastän han ville. Nu var han helt öppen och stolt över det och berättade hur han tände till som tusan om han såg en snygging där inne. Hehe ja, det är ju bra att såna krogar finns också. Helt klart.

Edits kommentar på vägen där ifrån: "Jag har aldrig dansat så jävla sexigt!"
Haha det klockrenaste jag hört! Hon menade att vi kunde släppa loss och inte riktigt bry oss för det var ju ändå inga killar där som var intresserade. "Dit går vi igen! Så jävla skönt och slippa dem ibland!" Jag håller med. Vi kanske inte dansade så himla sexigt om man tänker efter.... Men det var skönt att bara kunna gå ut och ha kul med kompisarna. Värt fler besök!

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0