Mysig dag i staden

Ser suddigt eftersom jag suttit här så länge och letat lägenhet. Den vi ville ha gavs åt ett par istället. Vi blev riktigt besvikna eftersom det verkat på dem som att vi skulle få den. Dålig stil säger jag!

Haft en riktigt bra dag iaf. Inte pluggat alls! Var på stadsvandring med historian och fick veta historien bakom vårt kära Göteborg. Rätt intressant faktiskt! Visste du att staden varit inmurad med en 20 meter hög mur? Se där.
Efter stadsvandringen blev det lite mer stadsvandring med Thai. Inte någon historialektion då dock. Jag försökte upprepa det jag lärt mig, men av någon anledning stod det rätt still i hjärnan! Fick äntligen köpt en gitarrstämmare iaf, så nu kan jag börja spela igen.

Tips: Försök inte stämma din gitarr själv då du e nybörjare! :)

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0