Känner mig duktig och smått nördig..

Hej!

Idag har jag och Sofia varit väldigt duktiga. Stack iväg till Valhalla och simmade några längder. Men varför ska man jämt få kramp i lilltån när man simmar länge?... Livets djupaste fråga!

Och vad är det för skit med gitarren? Först dröjer det länge innan jag kan spela eftersom jag är i Kenya och så. Sen när jag är hemma är den ostämd och jag försöker stämma den själv = väldigt dumt. I förrgår köpte jag en stämmare och kunde därför spela lite igår. Men vad hände inatt? Jo, en sträng går av av sig själv. What the..? Jahopp nu kan man inte spela igen. Tar nog ett år innan jag lär mig grundackorden.. Höhö.

Jag är inte knäpp.. Men jag sitter och söker jobb en lördagskväll. Jag vill liksom ha ett liv efter gymnasiet, så det är därför! Ska upp i tid imorgon för att jobba och plugga så.. Liv!

Nä, nu ska jag lämna datorn.
Puss /N

PS: Har du inget snällt eller vettigt att komma med kan du lika gärna hålla käften och inte kommentera. Get it?
Ni andra får gärna kommentera :)


Kommentarer
Postat av: Jonathan Edeqvist

Jag känner mig elak pga att din sträng gick sönder :( Vilken var det?

2010-04-18 @ 02:27:14
Postat av: N

Det var D strängen. Men det va ju inte ditt fel..

2010-04-18 @ 11:13:28
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0