I upset you huh

Jag är inte illa? Jag är inte fy fan vad illa. Vad har jag gjort dig som är så illa? Jag är inte usch tvii och sviii helvete illa. Hur kan jag vara det? Men förlåt om jag är din usch tvii svii helvete och gör ditt liv jobbigt. Ska sluta med det.
Jag är inte upprörd. Aldrig upprörd. Hur kan du tro det?
Jag vill aldrig skrika. Hur kan du tro det?
Jag är den som flyttar här ifrån fort som fän. Det har du rätt i!

Vad händer imon?.. Måste till skolan så klart. Sen blir det rush med allt som ska hinnas med. Måste till morfar och skriva ut lite bilder, skriva talkort till svenska nationella och åka ääända till Kungälv för att göra en radiointervju. Good luck!

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0