From Daaalarna to Göteboet

Så har man besökt Dalarna i helgen. Skumt att jag aldrig varit där tidigare när jag har släkt därifrån trakterna.. Var ju inte direkt som jag förväntat mig. Ni vet - Isbjörnar som brottas i den två meter höga snön och folk som dansar omkring i höga gröna strumpor med tofsar på.

(Nä, förlåt jag skojar bara. Fast trodde nästan att det skulle vara liite snö. Inte jättehärligt vårväder liksom!)

Nu är jag hemma igen alltså.. Kan inte komma ifrån den känslan av att det är tungt att komma hem. Skola, stress, ingen söt. Ska bli så skönt att ta studenten och komma härifrån! HAR FÅTT LÄGENHET ju :D Wohooo. Bara jobb som saknas. "Bara". Men ska antagligen på en intervju nästa vecka. Synd att det blir så dyrt.. Några hundra för att ta sig till Oslo för en intervju till ett jobb som inte alls e säkert att jag får. Jaja, kämpa bör man annars.. fattig blir man!

Gonatt /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0