Fem dagar utan bloggande?

Ojsan se där.. Det här är ju nästan rekord!

Bloggberoendet har blivit lite mindre. Men framförallt vill jag inte blogga när jag är i Stockholm hos Jonas. Nu är jag hemma igen iaf och det känns väl sådär. Jag reser runt så mycket nu för tiden och jag trivs grymt bra med det! Blir rastlös så fort jag kommer hem. Är lite trött på Göteborg och saker och ting här. Har man spenderat hela sitt liv på samma ställe så är det kanske inte så konstigt..

Fixade två visningar av lägenheter i Oslo som jag och Edit ska kolla på nu på torsdag när vi ändå åker upp för att söka jobb. Ett steg närmare målet! Det svåra verkar ju helt klart vara att hitta jobb, fastän alla säger att det är tvärtom. Inte så konstigt med tanke på att halva Sverige åker dit! Men man ska inte ge upp. Man får väl nöja sig med ett skitjobb till att börja med och sedan söka efter nåt bättre samtidigt som man bor där.

Min familj tyckte jag var knäpp när jag kom hem idag. Efter att ha varit borta i flera dagar så kom jag in, åt middag och sedan stack iväg igen inom en timme. "Men jag har ju så lite tid, livet är så kort. Jag måste ta vara på varje minut!" sa jag då jag skulle in till stan för att träffa Marielle och Jennie. Länge sen vi träffades ju!

Japp, nu orkar ni inte läsa längre så :D



Gonatt /N

Kommentarer
Postat av: Jonathan Edeqvist

knäppis, dags att äventyra lite kanske? :)

2010-04-07 @ 01:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0