Visste väl att världen inte e rättvis men..

Vilken skitvärld.
Det känns som om jag blivit dumpad för min bästa väns skull. Och det har jag ju, typ i alla fall.
Det är så fruktansvärt, förbannat jävla orättvist! Som om jag får skylla mig själv för att jag är tjej. Varför ska killar jämt favoriseras? Hon skiter väl fullständigt i att det jag kämpat för i halva mitt liv nu förstörs för att hon, en jävla chef eller nåt, tror att hon kan bestämma över oss. Ååh, inte okej.
Tro mig vänner, dansvärlden är en falsk värld där alla går bakom ryggen på en för att själva komma till toppen.
Är det så det ska vara så vet jag inte längre. Blir väl gymmet istället nu. Inte OKEJ.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0