Tuggummi effekten

Varje dag är som om ett segt tuggummi fastnat under skon.
Fastän man drar för att komma loss håller det en kvar.
Man tvingas kämpa för varje steg framåt. Sakta och lite ostadigt
förflyttar man sig framåt genom dagen, bara för att komma till 
nästa som är precis likadan..

Motivation sökes!
Men när jag väl hittar den och gör något jag tycker är bra, så ska alla klaga på mina val. Folk säger att de vill mitt bästa och varnar mig därför för sådant de tycker är fel för mig. Men om de vill mitt bästa borde de väl förstå att jag måste få göra det jag mår bra av? Det är ju uppenbarligen inte fel då. Inte för mig. Känn er inte anklagade tjejer, jag syftar på mer än det vi diskuterade idag. Men det är värt att tänka på!

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0